4 Kas 2012

İLHAM PERİSİ

Normalde çok da duygusal,biri değilim öyle her şeye ağlayamam , benim ağladığımı çok az kişi görmüştür. Bu yüzden bana gaddar olduğum söylenir değilim yanlız kalınca güzel ağlarım. Aslan burcunun özelliği kendini küçülmüş göstermez her zaman güçlüdür ya..Bende öyleyim, başkalarının derdini güzel dinlerim ama derdimi anlatmam sırda tutarım, sır vermem  dün arkadaş şiirlerini bekliyoruz dediğinde baktım ki uzun zamandır hiç şiir yazmamışım bu günlerde ilham perisi bana uğramıyor...Neden acaba? belkide ben izin vermiyorumdur bütün gün iş ,güç vakit bulamıyorum. Bekliyorum ama gelsin şu ilhamcığımmm... Eski defterime baktım ,da ne döktürmüşüm eskiden bee... Altında imzam olmasa benim yazdığıma inanmıycam çok güzel yazmışım tabi yazarım, bekarsın eline ayağına dolaşan yok. Nişanlın da askerde ilham gider mi hep tepende yaz babam yaz aslında arada bir gelir gibi oluyor ama ben yazmaya başladı mı gidiyor. Galiba elimde bir kalem,bir defterle dolaşcam aklıma geldimi karalamam lazım...Bu yönümü seviyorum sanatçı ruhlu kadınım kendi kendimi övmesem olmaz; ne yapayım öyle  gezeyim, tozayım ama çocuklarla da olmuyor. Hele Hilal de okula başlasıın evde durmak yok... Okul saatleri içinde bol bol gezcem yeni vizyona giren EVİM SENSİN filmmine gitmek istiyorum fragmanlarında çok güzel görünüyor.Bakalım gidip görcez Özcan Denizi pek sevmem ama olsun şuan okuduğum bir kitap var süper. SOL AYAĞIM o kadar güzel ki sürükleyici doğuştan hem bedensel, hemde zihinsel özürlü bir çoçuğın hikayesi, çocuğun sadace sol ayağı hareket  ediyor her şeyi ayağıyla yapıyor.Etkilendim hala okuyorum onunda filmmi  varmış izlemedim ama mutlaka izliycem eminim filmi ,de kitap kadar güzeldir..

4 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın bak yazdıkça çoğalıyor yazılar,inşallah kendine vakit ayıracağın günlerde yakındır öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bende öpüyorum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Şu ilham perisinin en kısa zamanda bana da uğraması dileğiyle..
    En kısa zamanda çocuklarınızla beraber eşinize kavuşmanızı dilerim..
    SELAMLAR..

    YanıtlaSil