3 Ara 2012

KAHROLASI GEÇMEYEN GRİP

Yaa bu grip geçmiyor...İşin kötüsü çocuklarda hasta oğlan okula gidemiyor karnı ağrıyor, burnu tıkalı birde kusuyoruz, kız  çabuk atlattı neyse ki daha iyi bense günden, güne daha da kötüye gidiyorum. Birde sinüzit  var,başım kazan gibi burun akıntısı da olmayınca çok kötü oluyor nefes bile almakta zorlanıyorum,kemiklerim bile ağrıyor.işler bana  bakıyor iş yapmaya halim takatim yok.Görünecek yerleri temizliyorum insan hasta olunca titizlik falan düşünmüyor, desem de içim,içimi yiyor.Biran önce iyileşip eski düzenime dönmek istiyorum.  Havalardan diye düşünüyorum bir açık bir kapalı zaten salgın varmış etrafımda herkes hasta,hiç ilaç kullanmayı da sevmem ama antibiyotiklerle  ayakta duruyoruz.İnsan böyle durumlarda sağlığının kıymetini daha da iyi anlıyor. ALLAH sağlık versin gerisi boş benim gibi hasta olanlara( ACİL ŞİFALAR)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder